Jak urosnąć w każdym wieku?

1
8651

Czy chciałeś kiedykolwiek być wyższy? Może marzyłeś o karierze modelki, modela… Chciałeś aby ludzie traktowali Cię poważniej? Twój niski wzrost przeszkadzał w realizacji różnych planów, sprawiał, że czułeś się niekomfortowo.

OD TERAZ TO SIĘ ZMIENI! Już niedługo poznasz plan, dzięki któremu masz duże prawdopodobieństwo, że urośniesz jeszcze kilka dodatkowych centymetrów. Jak to możliwe, że można urosnąć w każdym wieku? Po pierwsze kręgosłup jest lekko wygięty. Poprzez ćwiczenia można go naturalnie lekko wyprostować. Każdy człowiek posiada również tzw. palety wzrostu, dzięki którym wiele osób rośnie w każdym wieku.

UWAGA! Poradnik adresowany jest do osób we wszystkich kategoriach wiekowych, jednak szansa na wzrost jest największa w przypadku nastolatków jak również u osób, które niedawno zakończyły okres dojrzewania (ok. 20 rok życia).

KROK 1 – DOBRANOC
Hormon wzrostu produkowany jest podczas snu. Dlatego co powinieneś robić? Oczywiście, spać jak najwięcej. Dodatkowo mam ciekawą radę. Kup w sklepie obciążniki, lub jeśli masz hantle, one również będą dobre. Kup płat miękkiego tiulu (podłużny pasek) i na obu końcach zawiąż hantle lub obciążniki. Gdy będziesz kłaść się spać, przywiąż takie obciążenie do kostek i spuść z krawędzi łóżka tak, aby zwisało. Będzie to dodatkowo potęgować efekt rozciągania. Nie wiem czy wiesz, ale podczas snu nasz kręgosłup się prostuje i dzięki temu rankiem jesteśmy o kilka centymetrów wyżsi niż wieczorem. Przez cały dzień grawitacja „wbija nas” w ziemię i dlatego się tak lekko kurczymy. Zadbaj więc aby Twój kręgosłup rozciągnął się podczas snu maksymalnie. Polecam dlatego sen bez poduszki (po kilku dniach nie będzie to przeszkadzało) i na plecach. Jeśli jesteś wyjątkowo wytrzymały możesz spróbować spania na ziemi lub z podłożeniem pod prześcieradło kawałka deski.

KROK 2 – DIETA
Odpowiednia dieta „wzrostowa” jest bardzo potrzebna aby osiągnąć wymarzony wzrost. Jedz produkty bogate we wszystkie mikro i makroelementy, szczególnie wapń i fosfor. Twoja dieta musi być bogata również w białko (min. 2 gramy białka na 1 kg masy ciała). Codziennie pij tran. Jedz dużo warzyw i owoców. Dostarcz organizmowi 100% zapotrzebowania na wszystkie niezbędne witaminy oraz minerały. Wypijaj 2 litry wody dziennie oraz (to ważne) 1 litr mleka dziennie. Bo w sloganie reklamowym „pij mleko, będziesz wielki” jest jednak ździebko prawdy.

KROK 3 – ROZCIĄGAJ SIĘ
Bardzo ważne jest rozciąganie ciała. Rób ćwiczenia rozciągające na wszystkie partie ciała, szczególnie kręgosłup. Codziennie leż na ziemi i wyciągaj się najdalej jak potrafisz. Bardzo skutecznym ćwiczeniem jest zwis na drążku. (OBOWIĄZKOWO KUP DRĄŻEK!) Zwisaj bez przerwy najdłużej jak potrafisz, najpierw w bezruchu, następnie wykonując wymachy nóg jak przy pływaniu kraulem. Dobrym pomysłem (o ile czujesz się na siłach) jest zwisanie do góry nogami. Zawieś się w zgięciu kolana. Pamiętaj aby zawsze Ci ktoś towarzyszył przy tym, aby uniknąć wypadków.

KROK 4 – PŁYWALNIA
Najlepiej by było, gdybyś pływał CODZIENNIE. Tak, codziennie. Jeśli jest taka możliwość, uczęszczaj tam jak najczęściej. Pływanie nie obciąża wcale kręgosłupa. Jest bardzo zdrowe i oprócz wzrostu zagwarantuje Ci dużo korzyści, a przecież każdy chce żyć długo i bez biegania po przychodniach. Pływanie korzystnie wpływa na cały kręgosłup i dlatego „prostuje go”. Wszyscy pływacy są bardzo wysocy, zauważyłeś kiedyś? To właśnie dzięki temu. Najbardziej polecane style to grzbiet i kraul.

KROK 5 – POSTAWA
I teraz błąd wielu ludzi – zła postawa! Chcesz być wysoki, to się nie garb! Pamiętaj, głowa do góry (jednak nie za wysoko), plecy proste, brzuch nie zwisa, łopatki w tył, jednak nie mają wystawać. I tak przez cały dzień. Jeśli nie umiesz „złapać” tej postawy, po prostu stań przy ścianie i dociśnij się plecami. Tak to ma wyglądać. Dodatkowo pamiętaj, żeby przy chodzeniu wypychać miednicę lekko do przodu. Mamy miednicę ustawioną pod pewnym kątem, który idzie lekko wyprostować. Co za tym idzie? Dodatkowe kilka centymetrów.

KROK 6 – UWIERZ
Wiesz już wszystko, co jest Ci niezbędne, by zwiększyć swój wzrost o kilka dodatkowych centymetrów. Co jednak jest z tego najważniejsze? – wiara w siebie i swoje zwycięstwo! Tak! Nic tak nie motywuje, jak cel i dążenie do niego. Każdy zdobyty milimetr traktuj jakby było to co najmniej 10 cm. Ciesz się z sukcesów. No i zaakceptuj swój wzrost. Pewnie nie urośniesz już 30 cm, ale możesz wyciągnąć w ekstremalnych warunkach nawet 10 cm! No ale możesz być w gronie tych ludzi, którzy rozciągną się jedynie kilka milimetrów. Zaakceptuj więc siebie. Przypominaj sobie, że jest wiele rzeczy ważniejszych niż być wysokim.

Teraz jedyne co musisz zrobić to wprowadzić powyższe rady w życie. Załóż sobie również zeszyt, w którym notować będziesz swój wzrost oraz datę. Wtedy będziesz miał czarno na białym pokazane ile udało Ci się urosnąć. Pamiętaj aby mierzyć się zawsze o tej samej godzinie, wieczorem (jest to ważne z powodu „kurczenia się” w ciągu dnia).
Jedyne co mi zostało to życzyć Ci powodzenia i wytrwałości, a więc…

POWODZENIA I WYTRWAŁOŚCI W DĄŻENIU DO UPRAGNIONEGO WZROSTU!!

1 KOMENTARZ

  1. Trzeba próbować. Ja jestem nieduży (163) i mam kompleks :/ Nie lubię swojego wzrostu. Codziennie biegam, jem dużo białka, rozciągam sie Mam nadziej ze niedlugo jeszcze urosne. Mam 19 lat. Co o tym 🙂 myslicie ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here